Perioada 2016 – 2020 a fost una de continuare a demersurilor de atragere de fonduri europene, atât în vederea modernizării infrastructurii, cât și pentru soluționarea unor probleme urgente cu care comunitatea râmniceană se confruntă. Mai mult ca oricât analiza problemelor s-a realizat pe orizontală fiind atinse peste 20 de domenii de interes precum: asfaltări, parcuri, terenuri de sport, locuințe sociale, locuințe pentru tineri, mijloace de transport, transport alternativ, susținerea antreprenoriatului local, dotarea spitalului municipal, facilități pentru petrecerea timpului liber, salubrizare, iluminat public, apă și canalizare, alimentare cu gaze și energie electrică, educație și tineret, școli și licee, regenerare urbană, depozite neconforme – mediu, eficiență administrativă, digitalizare.
VIZIUNEA ADMINISTRAȚIEI S-A BAZAT PE O TRIPLĂ ABORDARE:
1. SATISFACEREA NEVOILOR COMUNITĂȚII RÂMNICENE
– prioritizarea nevoilor comunității, realizarea unui plan de investiții anual și repartizarea bugetului în vederea soluționării nevoilor, în ordinea urgenței și a necesității pentru comunitate.
2. VALORIFICAREA TUTUROR OPORTUNITĂȚILOR DE FINANȚARE PENTRU REZOLVAREA PROBLEMELOR ȘI NEVOILOR COMUNITĂȚII
– accesarea tuturor fondurilor, indiferent dacă acestea răspund unei nevoi urgente sau nu, pe principiul “Orice investiție produce plus valoare”, sau “Nu refuzăm nicio investiție”
3. CREȘTEREA CAPACITĂȚII ADMINISTRATIVE:
– o echipă funcțională de Consilieri Locali;
– funcționari publici pregătiți pentru a lucra în echipă în realizarea proiectelor Râmnicului;
– instituții publice locale care să colaboreze, cu deschidere și transparență;